Mina julklappar

Är fortfarande väldigt nöjd efter gårdagens julklappar. Idag fick jag också lite julklappar då jag och T varit i Mjölby och hälsat på min pappa och därefter min Farmor och Farfar.

Av min pojkvän fick jag allt som jag skrivit upp på min önskelista. Helt otroligt! Ibland känner jag mig bara så grymt bortskämd. Men efter den här hösten när han varit iväg och jobbat massor och vi haft det lite knackigt kanske jag var värd det? Jag önskade mig bara saker till stallet och hästen. Det blev ett par stigbyglar till dressyrsadeln och tillhörande stigläder. Väldigt skönt att slippa byta varje gång jag ska byta sadel. Jag fick också nya vita benskydd till Kimbi, som tyvärr inte hunnit komma än. Sedan som grädden på moset har jag blivit lovad en täckjol till stallet. Den har dock inte funnits i lager så den ska beställas helt enkelt. Helt awesome!

Av övrig släkt fick jag mest pengar. Det är jag mycket nöjd med då det är en bristvara i mitt liv just nu. Dessutom fick jag fina julklappar av en underbar vän :). 

Just nu längtar jag efter att mina benskydd och täckjolen kan komma så jag får prova :)!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: