Myshäst

Idag bör jag kom till stallet hittade jag Kimbi liggandes i sin box. Man kanske borde bli orolig men jag är van. Kimbi ligger ner rätt mycket inne och jag ser det mest som positivt eftersom hon är så stor. 

Kimbi låg ner och åt hö. Ganska smart tycker jag allt. Jag satte mig vid henne och myste lite med henne. Kimbi la en massa hö i mitt knä och åt därifrån. Söta häst! Kimbi litar mycket på mig och brukar sällan resa sig när jag kommer. Jag kunde sitta där med henne och klia henne i pannan och i örat som hon älskar.

Sen när hon reste sig upp fortsatte vi och mysa en del. Fick massage i huvudet av Kimbi och hon verkade väldigt nöjd över att bli lite kliad på halsen. Hon älskar verkligen att kela <3





Linda Andersson

Du har blivit utmanad!

Linda Andersson

Av mig *skulle jag kanske tillägga* ;)

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: