VIP-shopping

Idag var jag med om en lite rolig grej. Min vän Viweka vann plats på Tyra Sjöstedts VIP-kväll på hennes "bloppis". Jag fick hänga med så vi tog en tripp till Norrköping för att koll in vad som fanns.

Tyvärr blev jag lite besviken då det inte såldes så mycket hästgrejer, och jag och Tyra har ju inte riktigt samma kroppsform så jag försökte inte ens komma i hennes kläder. Det såldes lite träns men inget som föll mig i smaken. Ett micklemträns blev jag lite sugen på, men dels var det brunt och dels vet jag inte om det skulle passa Kimbis stora huvud. Viweka köpte det dock till en av sina vänner.

Jag kom därifrån med ett schabrak och ett läppglans. Jag hade önskat att det funnits mer träns och mer schabrak och täcken, men men. Jag var i alla fall där och är glad att jag slapp åka dit imorgon. De bästa sakerna togs nog redan ikväll tror jag. Väldigt lite hästsaker kvar så det är väl mest kläder som finns kvar till imorgon.

Jag är ändå glad att jag fick chansen att hänga med Viweka på detta. Inte varje dag man hittar på något sådant. Fast jag kände mig nog allt lite malplacerad...

Söt bild på grabbarna grus från idag. De var ute i hagen en hel dag ensamma utan sina mammor idag. De skötte sig med stjärnglans :).





Sigrid Mårtenson

Hejhej! Jttefin blogg:)
Kolla gärna in min blogg om hästar, musik och mode :)
Om du vill beställa en design kan du också gå in här http://sigridmartenson.blogg.se/2013/october/design.html
Kram!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: