Nytt år, nya mål

Nu har det helt plötsligt blivit 2013. Jag hade ett superbra nyår med fina vänner och god mat. Nu är det ett nytt år med nya möjligheter. 2012 blev ju inte precis som jag hade väntat mig. Jag och Kimbi hade en bra vår där vi startade en fälttävlan efter att vi haft en dålig vinter med kolik, sjukdom och förkylningar, men det gjorde vi med bravur och vi förbättrade vårt resultat väldigt mycket och slutade 8.

Efter det blev det tyvärr inte så mycket mer resultat eftersom jag i mitten av sommaren konstaterade att det inte stod riktigt rätt tio med Kimbis andning. Resten är egentligen historia då jag försökt uppdatera här på bloggen sedan struppipningen diagnosticerades. Mina mål som jag hade för 2012 fick helt enkelt skjutas upp.

Nu har vi en bit tillbaka till dit vi var, men jag har förhoppningar om att det kommer bli bra nu efter operationen och allt. Nu är jag och Kimbi så pass igång så vi ska försöka börja träna lite igen för tränare och återgå till det vanliga arbetet och fortsätta framåt.

I övermorgon tänkte jag eventuellt ta mig iväg till ridhus och hoppa lite för första gången sedan augusti, och i helgen ska jag eventuellt rida dressyr för Pernilla. Jag har gett mig fasen på att iår ska jag satsa på dressyren med Kimbi så att det blir bättre. Jag har även som mål att starta 110 cm i hoppningen, men får vi ordning på lydnaden ska nog även det lösa sig. Jag hoppas att detta året blir bättre än 2012. I sommar tar jag även examen, så det kan bli ett mycket spännande år :).

Slänger med lite bilder från året som gått. Min fina <3



Noomie Sundell

Tack!((:
Jättehärliga bilder, ni passar ihop och hon är himla fin! Hoppas er otur är slut nu och att 2O13 blir ett toppenår!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: