Clear round

Förra veckan var jag och Kimbi iväg på Clear round hos min hemmaklubb Lycketorps Ryttarklubb. Jag har egentligen knappt hoppat Kimbi sedan innan hennes operation. Dock är vi ju rätt vana sedan innan på den höjden vi hoppade så vi körde på ändå. Vi startade 90 cm och 1m, och Kimbi gick som en klocka. Första rundan kändes det som om Kimbi och jag verkligen var ett och det blev en riktigt fin och balanserad runda, nolla! Andra rundan på 1 m var också den väldigt fin, men då var både jag och Kimbi lite trötta så vi kom lite fel och det gick lite fort. Vi lyckades trots det komma runt nolla så det kändes väldigt bra. Det bådar gott inför tävlingssäsongen nu. 
 
Viweka var med och tog lite bilder som jag tänkte slänga upp här. Jag gillar första bilden väldigt mycket. Min fina, otroligt positiva häst <3
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: