Härligt att jobba!

Varit sjuk i en vecka... Och Kimbi har med det fått vila tyvärr. Kimbi får gå lite på lågvarv nu tills dess att jag kommit in i nya jobbet och jag hittat en Medryttare till Kimbi.

Jag måste bara säga, helvete vad skönt och kul det är att jobba! Nu hat jag jobbat 1 vecka och två dagar på nya arbetet som miljöinspektör och det känns väldigt bra. Jag har verkligen längtat efter detta sedan jag slutade gymnasiet i stort sett. Detta är ju mitt första heltidsjobb och det är så skönt! Det är ju mycket mindre fritid nu, men det kommer jag nog in i ganska snart. Måste ju vänja mig vid att pendla också och hitta boende, men på det stora hela så känns det väldigt hoppfullt.

Imorgon åker jag hem till Linköping och sover och passar på att pussa lite på Kimbi. Är som sagt fortfarande sjuk så jag vet inte om jag borde rida eller om det faktiskt får vänta till helgen. Då borde jag ju ha piggnat till kan man ju tycka. Hosta, huvudvärk och snörvlande, välkommen till min värld :).




Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: