Snökaos!

Idag på väg ut till stallet hade vägen sista biten drivat igen totalt. Igår var det också drivor på vägen, men då var det lössnö. Idag var det riktigt packad snö så när jag kom och försökte köra igenom drivorna tog det ordentligt stopp. Inte en chans att jag tog mig fram med min lilla Clio. Ringde efter assistans i form av pojkvän. Strax därefter kom en traktor som lägligt nog skulle ploga. Han fick ploga runt mig och bilen tills Tobias kom med bogserlinan. Då kunde traktorn helt enkelt köra loss mig och jag kunde ta mig till stallet.

Denna lilla händelse gjorde att jag inte hann motionera Kimbi idag, då jag hade både Kimbi och Glaesir idag. Dessutom skulle jag jobba på eftermiddagen så det blev lite ont om tid helt enkelt. Bättre lycka imorgon helt enkelt. Då ska jag rida en sista gång tillsammans med Anna innan hon flyttar. Ska bli mycket trevligt :).


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: