Designbyte

Så! Nu blev det ett väldigt snabbt och lite slarvigt designbyte här inne. Kände att jag behövde uppdatera lite, men har inte riktigt tiden för att fixa en snygg header för tillfället. Denna får duga så länge. Den gamla designen hade lite kodfel så den var inte helt optimal. Jag hoppas på att denna ska vara snäppet bättre i alla fall. Med tanke på att jag bara skriver här mest för min egen skull och i stort sätt inte har några läsare så spelar nog designen mindre roll trots allt.
 
Kul att få in lite nya bilder i headern i alla fall. Den gamla hade några år på nacken och en och annan ny bild har ju trrots allt tagits på mig och Kimbi sedan dess. 
 
 
Denna bild är från ett dressyrpass i somras, strax innan Kimbi skadade sig. Minns att hon var väldigt pigg och framåt, så hon blev ganska svår. Men i övrigt var hon ganska fin i kroppen då.
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: