Hästfri dag 7/1

Jag är nyligen hemkommen från en tripp till city där jag och min älskade sambo har ätit en god middag på en tapasrestaurang. Varken han eller jag har varit så mycket för tapas tidigare, men efter vårt besök på gran canaria i somras så fick vi båda upp ögonen för det. Vi åt då på en jättegod tapasrestaurang i Playa del ingles (för alla som åker dit, Tango Tapas är ett måste!). Så idag gick vi till Aioli i Linköping för att fira vår årsdag. I 6 år har jag och Tobias varit tillsammans idag. Det är typ en fjärdedel av mitt liv, och jag ångrar mig inte en sekund. Jag älskar Tobias och han har givit mig så otroligt mycket trygghet och kärlek under de här åren. Vi har gått igenom jobbiga stunder ihop, liksom roliga och underbara. Jag vet att han alltid finns där för mig, och jag hoppas på att han ska finnas där för alltid <3.
 
Kimbi har fått vila idag då jag fick hjälp med henne av en stallkamrat. Första hästlediga dagen sedan jag kom hem igen, och ganska skönt faktiskt. Istället har jag, Tobias och vår vän Anton varit och simmat. 1 km lyckades jag tvinga mig igenom, men det var väldigt jobbigt. Jag har inte simmat på typ ett år och är i otroligt dålig form just nu. Men jag är stolt över mig själv att jag lyckades ta mig igenom de där jobbiga längderna. Det lönar sig i längden att kämpa hårt, hoppas jag. 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: