Söndag 11/1

Igår fick Kimbi vila efter att ha blivit riden i tre dagar i rad. Försöker lägga in vilodagar med jämna mellanrum så att inte knät blir överansträngt. Dessutom passade det bra med vila igår eftersom det var snöstorm på dagen och bara storm på kvällen.

Kvällen spenderades istället med att fira att min stallkamrat Carro tagit examen som läkare. Middag på Scandic och därefter efterfest med en massa läkare. Blev en trevlig kväll!

Idag fick Kimbi också vila för set blev lite tidsbrist för min del. Jag skulle tränat på Friskis med Anna men hon hörde dock av sig och sa att hon var sjuk så det blev inget. Istället körde jag och Tobias ett pass med Ipaden. Friskis har en app som heter "hatar träning", så vi körde igång med första passet idag. Det var jobbigt som tusan men jag känner mig nöjd som klarade det. Imorgon ska jag försöka rida i alla fall. Eventuellt tänker jag börja galoppera Kimbi lite framåt helgen, men vi får se hur det känns :). 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: