Min kämpe!

Hinner inte, eller orkar inte, uppdatera här speciellt flitigt. Jobbet och Kimbi tar det mesta av min energi. Men jag ville ändå titta in och säga hej.

I onsdags var jag med Kimbi hos veterinären för att kolla över knät igen nu när hon är så gott som igångsatt. Och allting såg så himla bra ut! Hon var helt ren vid longering. Hon hade ingen som helst reaktion på böjprov och knät såg jättefint ut på röntgen. 

Veterinären sa att hon var glad att få se att allting har gått bra. Hon kallade det själv för en riktig solskenshistoria. Jag kände mig så himla lycklig när jag åkte därifrån. Nu kan jag och Kimbi äntligen försöka lägga detta bakom oss och blicka framåt mot nya mål.

Hon är en riktig kämpe, min Kimbi. Hon har klarat av den här skadan på bästa möjliga sätt, och hon har skött det bättre än vad många andra hästar skulle ha gjort. Hon har skött sig otroligt bra under hela konvalescensen och förvånat många. Hon är verkligen världens bästa! 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: