Kimbi 2.0

Kimbi är så otroligt fräsch i kroppen just nu. Vi var ju hos veterinären förra veckan och fick högsta betyg. I förra veckan kommenterade en stallkompis om att Kimbi blivit så himla grov. Jag har knappt tänkt på det själv men det stämmer faktiskt. Hennes rumpa är helt rund och hon har börjat få en väldigt fin överlinje. Sedan Kimbi skadades har hon verkligen blivit en Kimbi 2.0. 


När man tänker på det så kanske jag är lite galen som väljer att ta föl på Kimbi nu när hon är i sin livs form. Jag vet ju att hon kommer att tappa mycket och att jag kommer få börja om på sätt och vis, igen. Jag har fått kommentarer om det, och vissa har även frågat om jag själv är gravid och det är därför jag väljer att göra det nu.

Jag kan dementera och säga att jag inte är gravid och har inga planer på att bli. Jag känner bara att det är bra tajming, och att jag inte vill vänta. Jag har tänkt på detta i ett år och nu är det ändå dags. Så otroligt läskigt men spännande. En lång resa hit, och ändå har det här äventyret knappt börjat. 



En glad Kimbi vid dagens ridtur. Eller... hon är alltid glad förresten. I alla fall när man rider.
En rätt mörk bild men denna bilden är bara några veckor gammal. Här ser man verkligen att hon har blivit rund och fin i musklerna. Mycket hårt jobb bakom detta!


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: