Löjligt glad för en brunst!

Tänk att man kan bli så löjligt glad över ett brunstande sto. Jag känner mig helt löjlig! Idag när jag tog in Kimbi lät jag henne hälsa på Kamante som är en stor, svart och läcker kille. Kimbi ställde upp sig ganska omgående och kissade framför Kamante. Nu kissade hon ju även i måndags när vi var på seminstationen, men då trodde ju veterinären att det bara var en förbrunst.

Jag håller tummarna för att det är en riktig brunst den här gången. Det börjar ju kännas ganska tungt nu med alla turer till seminstationen och all ovisshet. Jag hoppas allt reder sig och att säsongen inte behöver vara så väldigt lång för mig i år. Förra året var det en ständig nervositet mellan april till augusti. En nervositet som till sist mynnade ut i en sorg. Jag hoppas på att jag istället får fortsätta vara nervös i höst och samtidigt få känna hopp och glädje. 

Min fina häst! Min bästa vän ❤️ (null)



Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: