Mardrömmar

Inatt drömde jag att det var dags för nästa koll, och att Kimbi inte var dräktig längre. En väldigt jobbig dröm som nu får mig att noja ännu mer inför koll nästa vecka. Fy vad nervigt allt detta är. Jag vill bara att allt ska flyta på enligt skolboken nu och att jag slipper mera strul. Dygn 26 är hon på idag om hon fortfarande är dräktig. Dygn 31 på måndag då jag tänkt kolla henne om det funkar med seminstationen. Jag hoppas att helgen går väldigt fort.
 
Härom dagen fyllde Kimbi 13 år, och det firade vi med lite mys och massa morötter. Tänk att Kimbi och jag har blivit vuxna tillsammans. När jag fick henne var jag 17 och hon var 2. Nu är jag snart 28 och hon är 13. Tiden går så himla fort, och jag kan inte se ett liv utan Kimbi. Hon är så mycket mer än bara en häst. Hon är min bästa vän <3.
 
 


Stalker?

Namn:


E-postadress:


URL / Bloggadress:


Din Kommentar: